Yenile (F5) Yapmak Bilgisayarı Hızlandırır mı?


Çoğu kişi tarafından doğru olarak bilinen yenile yapınca bilgisayarın hızlandığı söylemi aslında halk efsanesidir.Bende uzun zamandır doğru olarak biliyordum.Acaba gerçekten etkili diye mi denemek istedim.Görev yöneticisini açtım, ardından kaynak yöneticisi sekmesine geçip masaüstünde yenile yaptım.Ve aniden disk kullanımı arttı geri düştü.Bunu bir kaç defa tekrarladım.Sonuç aynı bize hızlanmış gibi gelse de aslında herhangi bir hızlanma gerçekleşmiyor.Bunu sizde deneyebilirsiniz.Ama yinede el alışkanlığı olarak her zaman f5 tuşuna basıyorum.Bir zararı yok ama dediğim gibi herhangi bir faydası da yok.
Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.