Wolfteam Türkiye Mega Hack


Merhaba Arkadaşlar Sizlere Yeni ve ilk Defa yapmış olduğum Projeyi paylaşıcam bu yüzden
bypasda vercem daha sağlıklı olması acısından hatalarım olursa şimdiden affola ban yememeniz
acısından bypas yaparsanız sevinirim daha sonra ban yedim gibilerinden şikayet etmeyin
Benim işletim sistemim Windows 8 olduğu için 32 ve 64 bitlerde çalışıyor denendi
windows 7 ve xp lerde denemedım çalışacagını sanmıyorum. Wolfteam Türkiye Mega Hack
------------------------------------------------------------------------------
Çalıştığı Sistem
Windows 8 32 Bit
Windows 8 64 Bit

Çalıştığı Server
Wolfteam Türkiye

1-)Wolfteam'a giriş yapın
2-)Kamp seçin
3-)Oyunu aşağı olup bypass uygulayın
4-)Hileyi Yönetici Olarak Çalıştırın
4-)Ayarlamaları yapın
5-)İyi ğlenceler


Bypass Kullanımı:
1. hileyi İndirin
2. wolfteama girin
3. odaya girince oyunu alta alın
4. bypass için Anvir.Exe yi yönetici olarak çalıştırın
5. wolfteam.bin seçip açılan panelden thereadi seçin sonra cpu kullanımı %1 ve %1 e yakın olanları ( wolfteam yazan hariç) terminate edin
6. Hilenin Keyfini Çıkartın.

Hile Özellikleri
-----------------------
-2000 Can bugu oluyor
-Kurt Hack var
-Mod Hack var
-Base Dön(Sol Shift) var
-CrossHair Hack var
-----------------------
-Sürekli oyunu alta almamak için kısayol tusu atadım.
Hile Detayları
-----------------------
-2000 Can bugu için anlatım;
1-Oyuna Başlamadan Önce "F1" ile 2000 Can bugunu aktif ediyoruz oyun başladıktan sonrada "F2" ile Ölüm Oyunu Aktif etiyoruz dilerseniz yapılan değişiklikleri görmek için hileyi F12 ile Açıp tekrar F12 ile gizleyebilirsiniz Mause Kontrolü yapmadım sadece kısayol tusları aktif bu yüzden mause ile tıklamayın oyunu alta alıyor
2- Hileyi Delete Tuşu İle kapatabilirisniz. Hile Tamamen kapanır.
3-numlock tuşlarıya 1'den 8 ' e kadar karakter hack kısayolları
numlock1-mavi özel
numlock2-mavi özel2
numlock3 kırmızıÖzel1
numlock4 kırmızıÖzel2
numlock5 zeki kurt
numlock6 hayalet kurt
numlock7 Gardiyan
numlock8 Bahama

Wolfteam Hack İndir:
http://s3.dosya.tc/server8/tiRJSP/MegaHack.rar.html

Hiç yorum yok

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.