Pr8 siteden link alma (bedava)

Alexada yükselmek googlede hızlı index almak isteyenler bu makalemizi okusunlar.Çünkü pr8 siteden link almak heleki yahoo gibi ünlü bir arama motorundan link almak sitenize çok yaralı olacaktır.Ben siteme link verdim alexada etkisi çok oldu.Şimdi size nasıl yapacağınızı anlatacağım.
ilk önce gerekenler ;
1 adet google,yahoo,facebook bunların birinde üyeliğniz olması lazım.
1 adet tanıtım yazısı
bunlar gereklidir.Şimdi nasıl yapılacak antıyorum.
1.olarak yahoo.com a giriş yapıyoruz.Giriş yaparken google facebook hesaplarınızı kullanabilirsiniz.
2.olarak http://groups.yahoo.com/neo/groups/SiteTanitim1/ bu adrese girip gruba katılıyorsunuz.
3.olarak New Topic deyip orda açılan pencereye başlığa sitenizin ismini mesaj bölümüne tanıtım yazınızı yazınız yazıda sitenize link veriniz.
Ve son olarak Send tuşuna basıp yolluyorsunuz.Ben en kısa süre içinde onaylarım +18 siteler kabul edilmez.
Artık pr8 siteden link almış olacaksınız alexaya etkilisi olur.Ben denedim.İyi günler...

12 yorum:

  1. alexada ektisi çokmuş baya iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet bende denedim baya iyi :)

      Sil
    2. bende aldım fakat etkisi büyük ama daha çok gerekli bu tip sitelerden, çok saol

      Sil
    3. eğer beğendiyseniz birçok site yayınlayabilirim :)

      Sil
  2. guruba nasıl katılabilirim üye oldum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://groups.yahoo.com/neo/groups/SiteTanitim1/conversations/topics bu sayfaya girdiğiniz zaman zaten gruba gir butonu var ben otomatik alım yapıyorum

      Sil
    2. Tsk ederim bilgi için

      Sil
  3. merhaba , hocam new topics kısmını bulamadım nerededir

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan serefsiz burası eskort sitesi tanıtım yerimi ?

      Sil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.